mandag 30. desember 2013

Oh my!

Hva har jeg gitt meg ut på... Med to stooore ufo'er (U-Ferdig Objekt) i strikkekurven og en yndig kommentar til mannen i dag at jeg ikke skal kjøpe nytt garn før påske, så raser jeg innom garnbutikken i dag og kjøper garn til en genser. Bare fordi min datter sa hun har vokst ut av Marius-genseren sin og trenger ny!!!  Jeg blir så GLAD når hun ønsker noe strikket av mamma, for her i huset er de passe lunken til hobbyen min. Det er bare lillebror som støtter opp;)

Så løpet av dagen begynte jeg på ett par selbuvotter. Da den ene var ferdigstrikket bare MÅTTE jeg legge opp til genseren. Altså ble det enda en UFO i kurven...

Genseren er modell 5 fra Sandnes garns Norske ikoner http://www.sandnesgarn.no/hefter/temahefter/tema-35-norske-ikoner-904tema35
Garnet er Minialpakka og på pinne nr 3 tar det nok sin tid.



Klem fra Maja

4 kommentarer:

  1. Ja sånn kan det gå, må gjerne ha litt mer garn :)
    Men ser flott ut den genseren da.
    Hvordan ser den fravokste mariusgenseren ut da?
    Hva slags planer har du for den?

    SvarSlett
  2. Den er koks med lys grå og lilla mønsterfarge. Går nok i arv til noen vi kjenner, er for fin til å kastes i allefall:)

    SvarSlett
  3. Ja, det høres velkjent ut...Er man avhengig så er man avhengig...men det er jo ikke så galt at det ikke er godt for noe...eller noen! :-)
    Så fin genser du holder på å strikke!
    Ha en fin siste dag i 2013 og godt nytt strikke-år!

    SvarSlett
  4. Takk det samme til deg, Britt. Glede meg til å følge med bloggen din i året som kommer

    SvarSlett