søndag 11. mai 2014

Roooosa sokker!

I påsken ble det mange, mange mil og timer i bobilen. Så i tillegg til Marius II genseren jeg strikket, strikket jeg disse rosa sokkene Muffa, av Trude Hertaas. De er strikket på pinne 2,5 i Sandnes Sisu.

Trude Hertaas har mange vakre sokkemønster, jeg digger bloggen hennes! http://truddedu.blogspot.no/













Bildene ble tatt i dårlig lys, dermed kobla blitzen inn og det gjør at mønsteret ikke sees helt på bildene. 
Jeg er ikke så flink med fotografering...

Min trang til å hele tiden begynne på noe nytt gjør at jeg begynner med alle disse sokkene og vottene. Mens jeg egentlig har flere store prosjekt å gjøre unna. Nå nærmer Chamonix-genseren seg til å bli ferdig, jeg skal montere en Mariusdress og sluttføre en Hexa-jakke... Og så har jeg nytt garn til 2 prosjekter liggende klar ;)

M.a.o kommer det snart flere ting fra meg på bloggen:)

Klem fra Maja

3 kommentarer:

  1. Nydelige sokker, likte mønsteret veldig godt :)

    SvarSlett
  2. De sokkene er så fine!! Lekker ble de også i rooooosa :-)
    Jeg har strikket samme sokkene i grønt, de ble en gave til søster :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Britt, de grønne sokkene dine har nok ledet meg til de flotte mønsterene til Trude:) de var kjempestilige i grønt!

      Slett