søndag 5. august 2018

Ønskeliste

Her om dagen satt jeg og lagde meg en liten liste over hva jeg skal strikke fremover. Det var dagen før det gikk opp for mannen min hvor mye garn jeg har lagret rundt omkring. Han mente at det er jo garn overalt, at jeg må kvitte meg med noe av det.
Hallo, det er jo mange gensere der som skal strikkes, og garn til votter og sokker må man jo ha tilgjengelig - man vet jo aldri når man får lyst å strikke det. Jo, han skjønte jo det, så da sa han at nå får jeg gå igang med å strikke alle de genserne, vottene og sokkene. Bruke opp garnet før jeg bestiller nytt.

Hmf! Han har jo egentlig rett. Men jeg lider av oppleggssyken, og det kommer nok av alt det fine jeg ser på Instagram. Så mens jeg har garn til 2 gensere og en jakke i Pickles merino tweed, garn til en Silver forest genser, en bygrenser og emblagenser osv, så finner jeg stadig noe nytt jeg vil strikke. Og dumme meg bestiller eller kjøper garn til det, for hvem vet når jeg får lyst til å legge opp?

Men her har dere ønskelista mi, den er helt gratis og tar ingen plass i allefall. Så får jeg strikke på hardingen fremover, så jeg blir ferdig med noen av de 9 prosjektene som venter i esker, kurver, kister og prosjektposer :)

Sorbetcardigan av Millefryd knitwear

En drøm i mohair! Den har jeg sett i så mange fine fargekombinasjoner.

Stockholm sweater av Petiteknit (designer fantastiske basisplagg)

Jeg har allerede 3 ingen dikkedarergensere, designet av samme dama

Ingen dikkedarercardigan av Petite knit

Et must, spør du meg ;)

Arctic sweater av Susie Haumann

Enda en drøm i mohair, elsker halsen på denne.

Right down av Susie Haumann

Nydelig enkel og nydelig farge.

Straight up av Susie Haumann

Og til sist en enkel genser jeg synes er så fin:

Siesta av Susie Haumann

Mon tro om jeg blir å strikke noen av disse, hvilken det evt blir først, eller om det sniker seg inn noen andre i køen. Det er jo halve moroa med å være strikkeglad, å se, planlegge og fundere seg frem til neste prosjekt. Å fullføre er oppskrytt;)

Klem fra Maja

8 kommentarer:

  1. Klart du må strikke disse, alle sammen til og med. Skikkelig stilige! Samme i hvilken ende du begynner. Her er det mye glede i vente.....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så lekre gensere og jakker! SÅ her er det bare å ta fram pinnerog garn og få fart på pinnene!

    SvarSlett
  3. Åh du må kje snakke. Så utrolig mye fint å strikke. Jeg har garn i skap og skuffer også. Hauger. Har begynt å bruke opp til småting nå. Legger i gavekassen, og er streng med meg selv...til jeg blir frista igjen.

    SvarSlett
  4. Her var det mykje fint som frista ein strikkar :)

    SvarSlett
  5. hi, hi ... jeg ser meg :-)
    Hilsen til deg.
    StrikkeGLEDE fra meg.

    SvarSlett
  6. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    Visit our Website for more Info: https://7anonymoushackers.wordpress.com
    ®

    SvarSlett
  7. Thank you for the good information and very helpful. That's very interesting. I like all the things you share and see your beautiful creations, greetings from Admin blog remaja I hope you can visit and comment on my website :)
    Articles I like:
    kata kata mesra
    kata kata sepi tanpamu
    kata kata sopan santun
    tampan sejati