fredag 27. februar 2015

Projo along 2015

Johoo! Det ble votte- og sokkealong i 2015 også, og jeg er med!!
I januar valgte jeg ett par sokker, "Gråpus" av Wenche Roald. De er strikket i Drops Fabel, fra lageret mitt, på pinne 3 på mønsteret, og ellers 2,5.



På hælen har jeg valgt å strikke forsterket hæl, slik jeg har lært av Bitta Mikkelborgs mønstre.




Fine, i all sin enkelhet. Gjør seg best på føttene!

I februar kunne vi velge hvilket mønster vi ønsket, bare det var et hjertetema. Jeg har hatt ett par votter i Ravelry-biblioteket mitt, som jeg har tenkt lenge på å strikke. Så nå var tiden inne. Disse er strikket i Sandnes Tove (fra lageret igjen :)) på pinne 2,25 og 2.5.

Mønsteret er "Freja", kjøpt på Ravelry, link her.



Fargene er mørk lilla og natur. Lilla og foto.... dårlig match!




Likte så godt hjertene inni hånden :)

Klem fra Maja


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar